اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

نمایندگی رنگ پارس بهار

شرکت بازرگانی رادین یکی از بزرگترین پخش کنندگان محصولات پارس بهار و انواع رنگهای ساختمانی و صنعتی در تهران می باشد که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.

مزایای رنگ پلاستیک

رنگهای پلاستیک بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات که نوعی لاتکس است تولید میشوند. بکارگیری این رزین در تولید رنگهای پلاستیک سبب می گردد تا رنگ به آسانی بر روی سطح اجرا گردد. علاوه بر آن سرعت کار را افزایش می دهد و سطح پوشش دهی را بالا می برد و سرعت خشک شدن و رفع بوی نامطبوع رنگ را نیز بالا می برد.

از دیگر مزایای رنگ پلاستیک این می باشد که حلال در آب هستند و به آسانی با آب حل میشوند و نیز فاقد آلودگی زیست محیطی هستند.

لازم بذکر است پوشرنگ های پلاستیک مقاومت پایینی نسبت به شستشو دارند و ۱۰۰ % قابل شستشو نیستند و این ویژگی سبب گردیده تا
این نوع رنگها در رنگ آمیزی مکانهای کم تردد و با دسترسی کم مثل سقف ها و دیوارها استفاده گردد.

انواع رنگ پلاستیکی

رنگهای پلاستیک ساختمانی به دو دسته پوشرنگ پلاستیک یا تمام پلاستیک و پوشرنگ نیمه پلاستیک که خود شامل درجه 1 و 2 می باشد تقسیم بندی می شود. در واقع پوشرنگهای نیمه پلاستیک دارای درجه بندی مختلفی از نظر کیفیت و پوشانندگی هستند. پوشرنگ نیمه پلاستیک پارس بهار دارای درجه یک و درجه دو میباشد. که غالبا سفید رنگ می باشند و با مادر رنگهای پلاستیک می شود طیف وسیعی از رنگهای پلاستیک با تنوع رنگ بالا ایجاد نمود. از این دو دسته رنگ پلاستیک، رنگ تمام پلاستیک، تا حدودی قابل شستشو میباشد.

با توجه به مقاومت پایین رنگهای پلاستیک نسبت به آب، از رنگهای نیمه پلاستیک درجه دو پارس بهار میتوان به عنوان پوشش نهایی جهت محیط های داخلی ساختمان استفاده کرد.

رنگ نیمه پلاستیک پارس بهار درجه یک دارای چسبندگی، انعطاف پذیری و دوام بسیار بالایی بر روی آجر، چوب، سطوح گچی و سیمانی می باشد.

رنگ آمیزی با پوشرنگهای نیمه پلاستیک آسان و قابلیت دریافت پوشش مجدد را به خوبی دارا باشد. بطوریکه محدودیتی از بابت اجرای چندین لایه روی هم (با رعایت فاصله زمانی استاندارد) وجود ندارد.

استفاده از رنگهای پلاستیک بدلیل قیمت مناسب آن برای اشخاصی مناسب می باشد از لحاظ روحی، به تغییر رنگ محیط منزل در هر ۲ یا ۳ سال نیاز دارند در واقع این نوع پوشش بهترین گزینه می باشد.

 

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های درج شده در سایت تماس

حاصل فرمائید.

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *