اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

مرکز خرید ورق طلا در تهران ورق طلا لایه ی نازک فلزی است. که با ترکیبات متفاوتی از فلزات مانند طلا، مس، نقره، پلادیوم و پلاتین بسته به رنگ و جنس ورق طلا تشکیل شده است. ورق طلا از رایج ترین ورق های فلزی است  و دارای بافت نرمی است و رنگ طلایی زیبایی دارد.

مرکز خرید ورق طلا در تهران

این محصول در دو نوع عیار دار و پایه فلز در بازار موجود است. هر کدام ویژگی ها و کاربرد مخصوص به خود را دارند.

ورق طلای عیار دار:

که از طلای خالص بوده و دارای ابعاد و ضخامت های متفاوتی است. این ورق طلا نسبت به ورق طلاهای پایه فلز گران تر بوده و برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق طلای پایه فلز:

بیشتر برای کارهای ساختمانی و تزیئنی، پتینه کاری، نقاشی، تذهیب، خوشنویسی و ساخت زیور آلات رزینی مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق ها دارای ضخامت بسیار نازکی هستند که باعث استفاده آنها در کارهای که نیاز به ظرافت خاص دارند می شود. این ورق ها از براقیت بسیار بالا و جذابی برخوردار بوده و بر روی سطوح مختلف مانند شیشه، گچ و چوب قابل استفاده می باشند.

لازم به ذکر استد که جنس ورق های طلای پایه فلز از طلا نیست ولی به دلیل براقیتی و رنگی که مانند طلا است به این نام شناخته می شوند. این ورق از نظر قیمت، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد و از آن در صنعت های مختلفی به جای رنگ ‌های طلایی و آب طلا استفاده می شود.

بازرگانی رادین با سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین و مشتقات مربوط به رنگ شرایط دسترسی به ورق طلای مورد نیاز شما مشتریان عزیز را به راحتی فراهم کرده تا این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اسرع وقت تهیه نمایید.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09129687673
02166095900

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *