اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

قیمت عمده رنگهای اپوکسی در تهران را میتوانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما در بازرگانی رادین استعلام گرفته و جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

قیمت عمده رنگهای اپوکسی

رنگ اپوکسی محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمیدی است. که از آن بعنوان رنگ نهایی در سیستمهای دارای پرایمر با لایه میانی و یا بدون لایه های زیرین و مستقیما بر روی سطح مورد استفاده قرار می گیرد.
بدلیل مقاومت بالای رنگ اپوکسی در برابر عوامل جوی،سایش و اصطکاک، عوامل شیمیایی، خوردگی، میتوان بعنوان مناسب ترین جایگزین پوششهای محافظتی جهت جاهایی که نیاز به مقاومت بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد مصرف رنگ اپوکسی

این محصول برای پوشش بر روی کلیه سطوح بتنی، چوبی، فلزی،سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، فونداسیون سازه ها، اتاقهای تاسیسات و موتورخانه ها، زیرزمینهای مرطوب کارایی دارد.

مزایا رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی مقاومت بالایی برابر رطوبت، خراش، سایش، ضربه و مواد شیمیایی دارد. پس از خشک شدن کاملا قابل شستشو می باشد ، خاصیت انعطاف پذیری بالا دارد. در مقابل نفوذ آب مقاومت دارد و اگر اصولی اجرا گردد پوسته پوسته نمی گردد.

از دیگر مزایای رنگ اپوکسی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سطوح را براق و درخشان می نماید در واقع میزان روشنایی مناطق داخلی را افزایش می دهد.
  • سطحی با دوام که تحمل ترافیک سنگین و مداوم را دارد ایجاد می نماید.
  • براحتی و بسرعت قابل اجرا می باشد. و همچنین تمیز کردن آن براحتی انجام می گردد. و در برابر لکه های روغنی مقاومت دارد.
  • سطحی بدون درز ایجاد می نماید که طول عمر بالایی دارد.
  • هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد و مقرون به صرفه می باشد.

نحوه اجرای رنگ اپوکسی

سطح زیر کار می بایست بطور کامل خشک و از هر گونه آلودگی، چربی و گرد و غبار عاری باشد. به همین دلیل سند بلاست کردن سطوح قبل از اجرا رنگ اپوکسی بسیار توصیه می گردد.
سپس دو جزء رنگ اپوکسی را با نسبت ترکیب تعیین شده توسط تولیدکننده و با یک همزن با دور پایین به مدت 4 الی 6 دقیقه هم زده تا کاملا مخلوط شوند.
رنگ اپوکسی قابل رقیق شدن با تینر مخصوص خود می باشد در نتیجه قابل پاشش هم می باشد. و میتوان با کمک یک پیستوله با نازل مناسب روی سطوح اجرا گردد.
دمای مناسب برای اجرا رنگ اپوکسی بین 15 الی 35 درجه سانتیگراد و زمان مصرف حدود یک ساعت می باشد. پس بنابراین می بایست فقط مقداری از مواد ترکیب شود که بتوان در همان زمان استفاده نمود.
علاوه بر آن برای رنگ آمیزی دو لایه می بایست حداقل 6 ساعت فاصله زمانی باشد.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره هایدرج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *