اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

رنگ اپوکسی ضد اسید مخصوص مخازن

ساختار رنگهای اپوکسی ضد اسید بر پایه ترکیبات رزین اپوکسی و نیز مواد پلی آمین فرموله گردیده اند. رنگ اپوکسی ضد اسید در مخازنی که اسید وجود دارد و بعنوان پوشش نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. بصورت کلی برای پوشش دهی سطوح مختلف که در آنها به افزایش مقاومت در برابر انواع مواد اسیدی و موادی که خاصیت خورندگی دارند و اپوکسی ضد اسید علاوه بر اینکه در مخازن  کارایی دارد. برای کف سالنها بعنوان کفپوش ضد اسید مورد استفاده قرار میگیرد. در مخازن صنعتی حاوی اسید، کفپوش کارخانجات غذایی، کفپوش و مخازن صنایع دارویی، تجهیزات نفتی و پتروشیمی و کفپوش آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. و رنگهای اپوکسی غالبا جهت سطوح فلزی و سیمانی استفاده می شود. در واقع این نوع رنگ ها مقاومت خیلی بالایی در برابر مواد اسیدی و سایر ترکیبات شیمیایی و نفتی دارد.

کاربردهای گسترده رنگ اپوکسی ضد اسید

مخازن ذخیره سازی

مخزنهای ذخیره سازی محفظه های بزرگی می باشند که جهت ذخیره و نگهداری سیالات سوختی و یا آبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. که معمولا از جنس فلز بوده و سطح بیرونی آنها احتمال زنگ زدگی بالای دارند. رنگ اپوکسی ضد اسید می‌تواند بهترین پوشش مقاوم برای سطوح فلزی مخازن باشد.

تاًسیسات دریایی و خطوط لوله ای

بطورکلی تاسیسات دریایی و خطوط لوله ای در نواحی با شرایط خاص قرار دارند. علاوه بر آن بسیار محرز است که عامل رطوبت از مهمترین عوامل جهت تخریب فلزات می باشد و چون تاسیسات پالایشگاهی که در کنار سواحل دریایی و یا در مناطق با آب و هوای مرطوب راه اندازی می شوند می بایست از رنگهای اپوکسی رویه استفاده گردد تا در طولانی مدت دچار آسیب نگردند.

ویژگی های رنگ های اپوکسی ضد اسید

ظاهری شفاف و براق، پوشش دهی مناسب،نقطعه اشتعال36 درجه سانتیگراد، استحکام مکانیکی بالا، چسبندگی بسیار بالا، مقاوم در برابر دمای بالا، عدم تاثیر از مواد شیمیایی با خاصیت خورندگی از ویژگی های رنگهای اپوکسی ضد اسید می باشد.

شرکت بازرگانی رادین یکی از بزرگترین پخش کنندگان انواع رنگ اپوکسی ضد اسید مخصوص مخازن و انواع رنگهای ساختمانی و صنعتی در تهران
می باشد که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان می رساند.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *