اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

قیمت روز هر کیلو کفپوش اپوکسی در بازار کفپوش اپوکسی، کفپوشی براق و با دوام است که در زمینه های تجاری

و صنعتی استفاده گسترده ای دارد. این پوشش ها به دلیل داشتن مقاومت بالا، ظاهر صیقلی و همچنین کیفیت بالا

گزینه ای مناسب برای اجرای بر روی کفپوش های بتنی هستند.

برای اطلاع از قیمت به روز هر کیلو کفپوش اپوکسی به  قیمت درب کارخانه میتوانید با کارشناسان فروش

بازرگانی رادین  در ارتباط باشید. گروه بازرگانی رادین فعال در زمینه فروش انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی،

مشتقات رنگ ،مواد اولیه و… فعال می باشد و آماده حدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ارئه محصولات فوق

با نازلترین قیمت است.

قیمت روز هر کیلو کفپوش اپوکسی در بازار

کفپوش های اپوکسی از اختلاط مقدار مناسبی هاردنر( خشک کن) به همراه رنگدانه تهیه شده و دارای تنوع رنگی بالایی هستند. این کفپوش ها دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند، به همین دلیل سال ها بعد از اجرا نیازی به بازسازی مجدد ندارند. اپوکسی کف به آسانی بر روی سطوح سیمانی، سنگ، موزایئک و … قابل اجرا می باشد ولی توجه به این نکته ضروری است که قبل از اجرا سطوح سیمانی باید مسطح و یکدست شوند. کفپوش اپوکسی مایع بوده و نیازی به حلال هنگام استفاده ندارد و در ضخامت های بالا و بدون هیچ گونه نقصی قابل اجرا و استفاده است.

ویژگی های کفپوش اپوکسی
زیبایی ظاهری:

اولین موردی که در استفاده از کفپوش اپوکسی توجه را جلب می کند، ظاهری است که ایجاد می کند. این محصول ظاهری شفاف و براق دارد که علاوه بر زیبایی، شفافیتش باعث می شود تا روشنایی محیط افزایش پیدا کند.

دوام و ماندگاری بالا:

انبارها و کارخانجات صنعتی به دلیل تردد زیاد و همچنین تردد وسایل سنگین نیاز به استفاده از پوششی دارند که بتواند بارهای بسیار سنگین را تحمل کرده و آسیب کمتری ببینند. یکی از بهترین گزینه ها استفاده و انتخاب کفپوش اپوکسی است، این کفپوش از مقاومت بالایی در برابر تحمل بارهای سنگین برخوردار بوده و هیچ گونه ضعفی از خود نشان نمی دهد.

مقاومت شیمیایی بالا:

کفپوش اپوکسی از مقاومت شیمیایی بالایی نیز برخوردار است. اپوکسی کف در برابر مواد شیمیایی که بر روی آن ریخته می شود، مقاوم بوده و واکنشی از خود نشان نمی دهد. بنابراین کفپوشی ایده ‌آل برای کارخانه‌ ها و کارگاه‌ هایی است که با مواد شیمیایی مختلف و زیادی سر و کار دارند.

اجرای سریع و آسان:

از دیگر ویژگی های بارز این محصول، اجرای سریع و آسان است. در دنیای پر شتاب امروز، سرعت امری ست ناگریز و اجرای سریع این محصول یکی از مهمترین ملاک ها در دنیای صنعت و تجارت است.در کنار دوام بالا و اجرای سریع و آسان، تمیز کردن این نوع کفپوش ‌ها نیز آسان است.

 عایق گرما:

این کفپوش عایق گرماست و باعث صرفه جویی بالا در مصرف انرژی می‌ شود. اپوکسی ضد آتش است و احتمال وقوع آتش سوزی را در حد بسیار بالایی کاهش می ‌دهد.

کاهش هزینه:

با توجه به مقاومت فیزیکی و شیمیایی که این محصول دارد، تقریبا در برابر تمام خطراتی که ممکن است سطح را تهدید کند، مقاوم است. این کفپوش به نگهداری و محافظت ویژه و خاصی احتیاج ندارد، بنابراین باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ ها می‌ شود.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به این گزینه اشاره کرد که بعد از اجرا هیچ گونه درز و ناپیوستگی بر روی سطح وجود نخواهد داشت. در واقع این نوع کفپوش، محافظ و پوشش خوبی برای بتن کف محسوب می شود.

 

کاربرد و موارد استفاده کفپوش اپوکسی:

این کفپوش با توجه به دوام و ماندگاری بالای فیزیکی و شیمیایی در اماکن زیادی قابل استفاده است از جمله:

1- پارکینگ ها

2- پیاده روها

3- ساختمان های تجاری مانند فروشگاه ها، مجتمع های تجاری و مراکز خرید

4- کارگاه ها و کارخانه های صنعتی، انبارها

5- سالن های ورزشی و فرودگاه ها

6- پوشش کف منازل به خصوص حمام، سرویس بهداشتی و استخر.

همچنین استفاده از کف پوش اپوکسی در صنایع مختلف همچون صنایع غذایی، صنایع داروسازی و کتابخانه‌ها در حال حاضر بسیار گسترش یافته است.

 

مزایای اجرای کفپوش اپوکسی

این محصول دارای بوی کمی به هنگام اجرا است. با جذب حداقلی آب، پوششی ضد آب ایجاد می کند. این ویژگی باعث می شود تا از انتشار آلودگی های ناشی از نفوذ آب جلوگیری کند.  اجرای کفپوش بر روی بتن خواصی نظیر مقاومت فشاری٬ کشش و خمش را دربتن به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برخی از انواع اپوکسی جهت ترک های بتون و آماده سازی آن جهت نصب بولت های تحت فشار و تنش بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در برابر جریان الکتریسته عایقی مناسب است و به راحتی قابل ترمیم است.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *