اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

فروش پودر اخرای هرمز پودر اخرا ترکیبی معدنی با فرمول Fe2O3 است که قرمز رنگ بوده و این رنگ را از هماتیت که نوعی اکسید آهن است می گیرد.

فروش پودر اخرای هرمز

خاک اخرا در حقیقت پودری معدنی است. این پودر در طبیعت موجود هست و کاملا طبیعی است. این ماده در طبیعت در رنگ های مختلف و ترکیبات گوناگون وجود دارد. پودر اخرا به راحتی در خاک و پوسته زمین یافت می شود و استخراج آن کاری راحت است. اخرا در رنگ های گوناگون زرد، نارنجی، قرمز و قهوه ای یافت می شود. اخرا در آب نامحلول است و در برابر حرارت بسیار مقاوم.

پودر های اخرا از جمله پودرهای معدنی هستند که بدون بو بوده و غیر سمی نیز هستند، بنابراین هیچ خطری برای انسان نداشته و سازگار با محیط زیست است. این ماده می تواند یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی برای اکسید آهن در عایق بندی، روکش بیرونی کشتی ها و خودروها، تولید سیمان، محصولات بتونی، آسفالت، کاشی وغیره  باشد. عمده مصرف پودر اخرا استفاده از آن برای رنگ کردن است. از این پودر می توان در تهیه لعاب استفاده کرد یا همچنین برای تغییر در بیس رنگ نیز قابل استفاده است. این ماده در برابر تغییر رنگ در اثر عوامل محیطی و گذشت زمان بسیار مقاوم است. این ماده به خاطر ایجاد رنگی یکنواخت کاربردی گسترده در تولید انواع رنگ های صنعتی، ساختمانی و انواع ضد زنگ ها دارد.

ویژگی های پودر اخرا

1- قدرت پوشانندگی بالا، جنس مرغوب

2- مقاومت و ماندگاری در برابر دمای بالا

3- مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

4- غیر سمی و فاقد مواد شیمیایی

5- انبارداری و نگهداری به مدت طولانی

موارد استفاده پودر اخرا

فرمول شیمیایی پودر اخرا Fe2O3 است. این پودر به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از دیرباز برای رنگ آمیزی و کابرد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از صنایعی که پودر اخرا در آنها کاربرد گسترده ای دارند عبارتند از:

1- نقاشی و کارهای پوششی و رنگ آمیزی

2- صنایع الکترونیک

3-صنایع کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی و تولید سیمان و بتن

4- صنایع پلاستیک، شیشه سازی و کاغذ سازی

5- لوازم آرایشی

6- صنایع رنگ سازی و شیمیایی و تولید ضد زنگ

7- ساخت اجزای سبک در صنعت هوا و فضا

لازم به ذکر است که درخشش، خاصیت پوشانندگی، ریزی و نوع پودر از مهمترین عواملی هستند که کیفیت اخرا مشخص می کند. بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا بهترین نوع پودر اخرا را با مناسب ترین قیمت در اسرع وقت تهیه نمایید.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09129687673
02166095900

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *