اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

قیمت هر کیلو زینک ریچ پرایمر زینک ریچ اپوکسی برای جلوگیری از خوردگی فلز مورد استفاده قرار می گیرد، که پس از اعمال سطح مورد استفاده مقاومت بسیار بالایی در برابر فرآیندهای شیمیایی به دست خواهد آورد.

قیمت هر کیلو زینک ریچ

زینک ریچ نوعی پرایمر دو جزئی است که دارای سخت کننده های پلی آمید است. این محصول نوعی پرایمر اپوکسی است که با پودر روی غنی شده است و از سطح مورد استفاده در برابر خوردگی محافظت می کند. پرایمر زینک ریچ اپوکسی با توجه به ساختار و ترکیبات مورد استفاده دارای چسبندگی بسیار بالایی به سطح مورد استفاده است و سازگاری تقریبا کاملی با اکثر رنگ هایی که به عنوان رویه نهایی مورد استفاده قرار می گیرند، دارد. این نوع رنگ همچنین مقاومت بالایی در برابر آب و ساییدگی دارد و اگر یک لایه نهایی بر روی آن قرار بگیرد در برابر ریختن هرگونه حلال و انواع مواد شیمیایی و میعانات نفتی از مقاومت بالاتری برخوردار می شود.

موارد استفاده از زینک ریچ اپوکسی

1- قابل استفاده در محیط های صنعتی و دریایی، بدنه و عرشه کشتی ها

2- قابل استفاده برای رنگ آمیزی سازه های فلزی، سطوح خارجی مخازن و لوله ها

3- قابل استفاده در پتروشیمی، نیروگاه ها و پالایشگاه ها

4- قابل استفاده در تاسیسات تصفیه فاضلاب و فرآیندهای شیمیایی

5- قابل استفاده در محیط های خورنده شامل سازه های دریایی، تجهیزات پتروشیمی، پل ها و نیروگاه ها در سطوح فولادی و همچنین پوشش ضد خوردگی آرماتورها و میلگردها

ویژگی پرایمر زینک ریچ اپوکسی

1-به عات دارا بودن مواد زینک، برای جلوگیری از خوردگی فلز مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه می توان اطمینان حاصل کرد که سطح مورد استفاده مقاومت بسیار بالایی در برابر فرآیندهای شیمیایی خواهد داشت.

2-دارای چسبندگی بسیار بالا به سطح مورد استفاده هستند.

3- ایجاد سطحی یکدست که با عث به وجود آمدن شرایطی مناسب برای پذیرش پوشش های نهایی می شود.

4- مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی متغیر دارد.

5- زینک ریچ اپوکسی ها کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند به طوری که قابلیت اعمال در تجهیزات دریایی، بدنه فولادی، عرشه کشتی و… را دارند.
6- اصولاً پرایمر اپوکسی باعث می شود تا مقدار مصرف رنگهای رویه یا پوشش های نهایی کاهش یابد. به این دلیل که پرایمر زینک ریچ به خوبی می‌تواند ناهمواری و نقص های سطح فلز را برطرف کنند و به نوعی از مصرف بیش از حد رنگ نهایی جلوگیری می کند. این ویژگی منحصر به فرد باعث می شود تا هزینه های خرید رنگ نهایی کاهش یابد.

زینک ریچ اصولا دارای فام رنگی طوسی است و تا ضخامت 70 میکرون قابل اجرا است. زینک ریچ دارای دو جز است، که قبل از استفاده با توجه به دستورالعمل باید با  نسبت معین باهم ترکیب شوند.

برای تهیه بهترین برندهای پرایمر زینک ریچ اپوکسی با مناسب ترین قیمت با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09129687673
02166095900

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *