اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

لیست قیمت رنگ ترافیکی سرد مرغوب رنگ‌های ترافیکی جز رنگ‌های صنعتی هستند، که برای خط کشی خیابان‌ها، خط کشی عابرپیاده و بزرگراه‌ها قابل استفاده هستند

لیست قیمت رنگ ترافیکی سرد مرغوب

رنگ های ترافیکی رنگ هایی هستند که برای خط کشی و علائم ترافیکی در بزرگراه ها، خیابان ها و کوچه ها و پارکینگ ها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین راه ها برای سالم سازی و بی خطر کردن جاده ها و راه ها استفاده از علائم راهنمایی رانندگی و خط کشی جاده ها و خیابان ها است. برای رسم کردن علائم و خط کشی روی آسفالت و بتن از رنگ های ترافیکی استفاده می شود. این رنگ ها با توجه به مواد اولیه‌ای که در تولیدشان استفاده می شود در هر شرایط آب و هوایی ماندگاری بالایی دارند. رنگ های ترافیکی از  مقاومت عالی در برابرحجم بالای ترددی که بر روی آنها انجام می شود برخوردار هستند.

رنگ های ترافیکی با توجه به نوع استفاده ای که دارند دارای انواع متفاوتی مانند رنگ ترافیکی سرد، رنگ ترافیکی گرم و چند جزئی هستند. این رنگ ها برای رنگ آمیزی آسفالت، سطوح بتنی و حتی استخری قابل استفاده هستند. یک رنگ ترافیکی با کیفیت از مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه برخوردار است. با توجه به نوع استفاده و کاربردی که در اماکن گوناگون دارد باید دارای انعطاف پذیری مطلوبی بوده و با قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا برف و باران ماهیت خود را ازدست ندهد.

ویژگی های رنگ ترافیکی

1- خشک شوندگی سریع

2- انعطاف پذیری بالا

3- مقاوم در برابر ضربه و سایش

4- ماندگاری بالا

5- چسبندگی عالی به سطح مورد استفاده

6- مقاومت در برابر آب و اصطحلاک

7- مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی

انواع رنگ ترافیکی

1- رنگ ترافیکی سرد

2- رنگ ترافیکی گرم

3- رنگ ترافیک چند جزئی

رنگ ترافیکی سرد

این نوع رنگ ترافیکی با توجه به ساختار و مواد اولیه ای که در تهیه آن به کار رفته است، نیاز به دمای بالایی برای خشک ندارد و برای خط کشی خیابان های داخل و خارج شهر استفاده می شود و هم با ماشین خط کشی و هم به صورت دستی قابل اجرا است.

انواع رنگ ترافیکی سرد:

1- رنگ های ترافیکی سرد بر پایه رزین های کلروکائوچو

2- رنگ ترافیکی سرد بر پایه رزین های آکریلیک ترموپلاست

3- رنگ ترافیکی سرد چند جزئی

رنگ ترافیکی گرم

رنگ های ترافیکی گرم بر پایه رزین هیدروکربنی و آلکیدی است. از ویژگی های بارز این رنگ ها سرعت خشک شدن آنهاست. این رنگ ها از مقاومت فیزیکی و مکانیکی بالایی برخوردار هستند و در برابر ضربه و سایش فوق العاده مقاوم هستند. رنگ های ترافیکی گرم در ضخامت های بالا نیز قابل اجرا هستند و این ویژگی باعث می شود تا از این رنگ ها در مسیرهای پر رفت و آمدی چون اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده شود.

نکته قابل توجه در هنگام استفاده از رنگ های ترافیکی این است که برای رقیق سازی آنها بهتر است از تینرهای مخصوص رنگ ترافیکی استفاده کرد. این رنگ ها را با تینر معمولی نیز می توان رقیق کرد ولی از کیفیت و طول عمر رنگ های ترافیکی در این صورت کاسته می شود.

آماده سازی سطح:

قبل از استفاده از رنگ های ترافیکی مهم ترین کاری که باید انجام شود زیرسازی و آماده سازی سطح است. سطحی که رنگ بر روی آن اجرا می‌شود باید کاملا خشک باشد، چون وجود رطوبت بر روی سطح باعث کاهش چسبندگی رنگ به سطح می شود.

در مرحله دوم سطح کار باید از هرگونه گردوغبار و آلودگی و چربی و مواد شیمیایی مانند بنزین، قیر یا روغن پاک شود. و در مرحله آخر با توجه به نوع رنگ ترافیکی، آن را بر روی سطح مورد نظر اجرا کرد.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا انواع رنگ های ترافیکی را با بهترین کیفیت و قیمت درب کارخانه در اسرع وقت تهیه نمایید.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09129687673
02166095900

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *