اطلاعات تماس

تهران، خیابان خالد اسلامبولی
بین کوچه 35 و 37، پلاک 163
طبقه سوم، واحد 6

ما همه روزه در دسترس هستیم

قیمت خرید هر گالن رنگ روغنی روناس برای آگاهی از قیمت خرید هر گالن رنگ روغنی روناس با نمایندگی رسمی این محصول در ارتباط باشید.

قیمت خرید هر گالن رنگ روغنی روناس

یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین کارها برای تغییر دکوراسیون و زیبا تر شدن چشم انداز ساختمان ها و منازل رنگ آمیزی آنها است. یکی از رنگ هایی که از دیر باز تاکنون بسیار مورد استفاده بوده است رنگ های روغنی است. دلایل زیادی برای استفاده از رنگ های روغنی وجود دارد که باعث می شود تا نسبت به سایر رنگ ها برای استفاده برتری بیشتری داشته باشند.

رنگ های روغنی پایه حلال هستند و برای رقیق شدن نیاز به استفاده از حلال های شیمیایی دارند. این رنگ ها در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند، این خاصیت باعث می‌شود تا با گذر زمان دچار فرسایش نشوند. از آنجایی که تمیز کردن رنگهای روغنی بسیار آسان است در اماکن پر تردد مانند راهروها، اتاق کودکان، مراکز تجاری و تفریحی بسیار  استفاده می‌شوند.  رنگ های روغنی برای مدت زمان طولانی درخشش و زیبایی خود را حفظ می کنند.

رنگ های روغنی روناس به آرامی خشک می‌شوند، بنابراین سطحی کاملا براق، صاف و نرم ایجاد می‌کنند. این رنگ ها پس از خشک شدن در برابر ضربه، سایش، خراشیدگی و لکه مقاوم هستند. رنگ های روغنی روناس دارای پوشش دهی بسیار بالایی هستند که این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه ها می‌شود.

انواع رنگ های روغنی روناس

رنگ های روغنی انواع متفاوتی دارند که بعد از اجرا از لحاظ ظاهری نیز متفاوت هستند. انواع رنگ های روغنی روناس عبارتند از:

1- رنگ روغنی نیمه براق: این رنگ ها منعکس کننده نور هستند و بیشتر برای چارچوب ها و قسمت های فلزی استفاده می شوند.این رنگ ها ضد آب هستند و به راحتی قابل شستشو هستند. لکه به راحتی از روی آنها پاک می شود. از زنگ زدگی فلز هم جلوگیری می کنند و ماندگاری بالایی نیز دارند.

2- رنگ روغنی نیمه براق: این نوع رنگ از ترکیب رنگ براق و مات درست می شود و میزان براقیت یا مات بودن آن بستگی به سلیقه و مقدار استفاده رنگ مات یا براق دارد. این رنگ ها هم برای دیوار و هم سقف قابل استفاده هستند. به دلیل اینکه میزان براقیت این رنگ ها کمتر است و نور کمتری را منعکس می کنند ایراد روی سطوح را کمتر نشان می دهند. این محصول هم مانند رنگ های براق قابل شستشو هستند ولی تمیز کردن آنها کمی سخت تر است.

3- رنگ روغنی مات: رنگ های روغنی مات ظاهری مات دارند و به همین دلیل انتخابی مناسب تر برای سطوحی هستند که دارای ناهمواری هستند. این رنگ ها نسبت به دو مدل قبلی دارای زیبایی بهتری هستند ولی شستشوی آنها سخت تر بوده و لکه را بیشتر نشان می دهند.

مزایای رنگ روغنی روناس

1- دارای چسبندگی بسیار بالا

2- پوشش دهی عالی

3- قابل شستشو و مقاوم در برابر رطوبت و آب

4- مقاوم در برابر ضربه و سایش

5- دوام و ماندگاری بالا

6- دارای طیف رنگی گسترده

7- استفاده و اجرا سریع و راحت

8- مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی

9- مقاوم در برابر شرایط جوی متغیر

موارد استفاده از رنگ روغنی

رنگ های روغنی قابل استفاده بر روی سازه های چوبی، فزی و بتنی هستند. این رنگ ها هم در نمای داخلی و هم نمای خارجی قابل استفاده هستند. رنگ های روغنی روناس با توجه به کیفیتی که دارند در مناطق شرجی و دارای رطوبت بالا نیز قابل استفاده بوده و ماندگاری بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارند.

نحوه استفاده از رنگ های روغنی روناس

سطح مورد استفاده باید عاری از هرگونه رطوبت و آلودگی و چربی باشد. به دلیل اینکه رطوبت مانع چسبندگی به سطح می شود. و پس از لکه گیری و استفاده از بتونه رنگ را می توان هم با قلم مو و هم غلتک اجرا کرد.

برای تهیه انواع رنگ های روغنی روناس به قیمت درب کارخانه با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09129687673
02166095900

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *