Categories: رنگرنگ آستر

قیمت آستر واش پرایمر

قیمت آستر واش پرایمر واش پرایمر نوعی پوشش واسط است. این پوشش باعث افزایش بهبود چسبندگی بر روی سطوح فلزی غیر آهنی و بدون پوشش مانند آلومینیوم، سطوح گالوانیزه و روی می‌شود.

قیمت آستر واش پرایمر

این محصول آستری دو جزئی بر پایه رزین پلی وینیل بوتیرال و سخت کننده های اسیدی است. واش پرایمر به عنوان پیش لایه بر روی سطوح فلزی و غیر آهنی چون گالوانیزه، آلومینیوم و مسی، روی استفاده می‌شود و باعث افزایش چسبندگی لایه های بعدی به سطح می‌شود. این پوشش با سطح فلز واکنش می‌دهد و باعث افزایش سطح تماس می‌شود، در نتیجه رنگ روی سطح به خوبی می نشیند.

این آستری در صنایع فلزی، درب و پنجره های آلومینیومی، دکل ها و تیرهای گالوانیزه، ورق های فلزی گالوانیزه رنگی، صنایع برق و الکترونیک کاربرد فراوانی دارد. این آستری ﭘﺲ از استفاده ﺳﺮﯾﻌﺎ ﺧﺸﮏ می‌شود و ﻻﯾﻪ‌ای ﺳﺨﺖ و ﭼﺴﺒﻨﺪه، با ظاهری یکنواخت  ایجاد می‌کند.

از ویژگی های واش پرایمر میتوان به چسبندگی بسیار بالا، خشک شدن سریع، ظاهر مات و سختی بالای آن اشاره کرد.

به هنگام استفاده سطح زیر کار باید عاری از هر گونه آلودگی مانند چربی و گریس، گرد و غبار و رطوبت باشد.  عمل تمیز کاری باید توسط شوینده های مناسب انجام گیرد.اگر سطح کار صاف رو صیقلی است باید با از سنباده استفاده کرد. سپس سطح را  تمیز و خشک کرد تا چسبندگی میان رنگ رویه و لایه زیرین به حداکثر برسد. آستر واش پرایمر به تنهاﯾﯽ دارای ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﺟﻮی ﻣﻨﺎﺳﺐ نیست. بنابراین در‌ﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده در‌ﻣﻌﺮض ﺷﺮاﯾﻂ ﺟﻮی ﺑﺎ روﯾﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﭘﻮﺷﺶ داده ﺷﻮد. اﻋﻤﺎل آﺳﺘﺮ واش ﭘﺮاﯾﻤﺮ در ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻫﺎی ﺑﯿﺸﺘﺮ از ۱۰ﻣﯿﮑﺮون ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻧﻤﯽ‌ﮔﺮدد. این رنگ با تمام تجهیزات رنگ آمیزی از جمله قلم مو، غلتک، اسپری بدون هوا و اسپری هوا قابل اجرا است.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا بهترین برندهای آستری واش پرایمر را با مناسبت ترین قیمت در اسرع وقت و بدون مراجعه حضوری تهیه نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

………………………. …………………….. ……………………..

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09129687673
02166095900

تحریریه خبر

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129687673ـــ02166095900 https://mycolors.ir https://rangkaran.ir

Recent Posts

فروش رنگ تفلون در تهران

فروش رنگ تفلون در تهران در شرکت بازرگانی رادین با قیمتی منحصر به فرد ،…

3 هفته ago

فروش غلطک تیکرول در غرب تهران

فروش غلطک تیکرول در غرب تهران در شرکت بازرگانی رادین با قیمت های استثنائی و…

1 ماه ago

فروش چسب پلی اورتان در تهران

فروش چسب پلی اورتان در تهران از شرکت بازرگانی رادین با قیمتی بسیار مناسب و…

1 ماه ago

فروش رنگ سانمارکو در تهران

فروش رنگ سانمارکو در تهران از شرکت بازرگای رادین با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت…

2 ماه ago

فروش رنگ اپوکسی با کیفیت در تهران

فروش رنگ اپوکسی با کیفیت در تهران از شرکت رادین پاسارگاد مهوین با قیمتی مناسب…

2 ماه ago

تولید کننده تینر روغنی در تهران

تولید کننده تینر روغنی در تهران شرکت بازرگانی رادین می باشد که این محصول را…

2 ماه ago